Ana içeriğe atla

Pınar Şems abiye modelleri-En güzelleri

Pınar Şems abiye modelleri-En güzelleri
Pınar Şems abiye modelleri-En güzelleri


Merhaba

Bugün Pınar Şems markasının çok ama çok beğendiğim abiye modellerinden üç tanesini size göstereceğim. Bu üç abiye modeli Pınar Şems abiye modelleri içinde en çok tercih edilenler arasında yer alıyor.

Bu abiye modelleri gerçekten çok ama çok şıklar 3 model gösterdim size ve 3'üde birbirinden farklı yerlerde rahatlıkla giyilebilir. İlk modelimizden başlayalım o zaman. 



pınar şems salkım abiye
pınar şems salkım abiye

Pınar Şems Salkım Abiye


Bu abiye modeli benim için apayrı yere sahip :) Bende nişanımda bu abiyenin dore rengini giymiştim ve herkes hayran kalmıştı. O kadar şık ve asil abiye ki göz kamaştırıyor. Üzerindeki detaylar modaya uygun biçimde tasarlanmış. 

Üç boyutlu çiçekleri ayrı hava katıyor abiyeye. En sevdiğim özelliği de bu oldu. Arka kısımlardan abiyenin üç boyutlu çiçeklerinden kesip başıma yaptım çok tatlı ve şirin olmuştu. Eteklerinde ki tüllerde inciler var. ^-^

Şu sıralar Pınar Şems salkım abiye modeli renk tercihlerinde lila rengi ortalığı kasıp kavuruyor. Lila 2017 de moda olmuş durumda. Bir de bordo renk.. Nişan töreninizde tesettür nişanlık arayışı içerisindeyseniz kesinlikle salkım abiye modelini tavsiye ederim.
pınar şems yağmur abiye
pınar şems yağmur abiye



Pınar Şems Yağmur Abiye

Çok asil bir abiyeden daha bahsetmek gerekirse kesinlikle özel günlerde, kınalarda, davetlerde yağmur abiye modeli doğru tercih edebilir. Üzerinde bulunan ince detaylar belindeki kurdela ve kırmızı rengiyle göz alıcı ihtişama sahip. En beğendiğim detayı ise üzerindeki işlemelerin aşağıda azalması.

Çok asil ve dikkat çeken abiye dikkat çekmeyi sevenler için ideal.


pınar şems büyülü abiye
pınar şems büyülü abiye



Pınar Şems Büyülü Abiye

Pınar Şems mezuniyet kıyafeti arayanlar için çok güzel bir abiye tasarlamış. O kadar ki asil ve duruşu, kumaşı, tafta eteği harika.

Şu sıralar herkes mezuniyet kıyafeti arayanlar için özellikle tesettür mezuniyet kıyafeti olarak çok ideal. Rengi bel detayı arkasındaki fiyonku ile beni kendine hayran bıraktı doğrusu. 

Yine büyülü abiye modeli, yakın akraba nişanlarında, özel günlerde, kınada, düğünlerde tercih edilebilir. Ben çok sevdim. 

Tesettür giyim abiye modelleri içinde size oratama göre bu üç abiye modelini sundum. 3 abiye modeli de dikkat çeken asil duruşuyla hava katan modellere sahip.

Görsellerin üzerine tıklayarak daha yakından inceleyebilir. Uygun fiyata satılan Marka Ala sitesine ulaşabilirsiniz.

Beni yeni açtığım instagram hesabımda takip etmek isterseniz: @kadinala

Ala'dan mutluluklar. 


KaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydet

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar