Ana içeriğe atla

Ala Kadın'dan bej renk ipek eşarp modelleri

bej renk ipek eşarp modelleri
bej renk ipek eşarp modelleri

Merhabalar bugün size bej renk ipek eşarp modelleri örneklerinden sunacağım. 

Bej renk ipek eşarp modelleri son günlerde çok meşhur olan renkler arasında. Her renge uyum sağlayan bej renk bu yüzden çok tercih ediliyor ve kombinlenmesi oldukça kolay. Özel günlere, davetlere giderken çok kullanılan bej renk ipek eşarp modelleri güzel bir broş ile kombinlenebilir. Ben bej renk eşarpları elbiselerle çok yakıştırıyorum. Davetlerde elim hep bej ve tonlarına gidiyor doğrusu. Çünkü bej eşarplar yüzü ön plana çıkarmada oldukça iyi. Böyle olunca da makyaja ağırlık verebiliyorum.

bej renk ipek eşarp modelleri
bej renk ipek eşarp modelleri

Yeni sezon bej renk ipek eşarp modelleri


İpek eşarp tercihi yapılırken içinde bulunan polyester ve pamuk oranına dikkat etmeniz gerekir. Neden diye sorarsanız, bu oran eşarbın başınızda duruşunu etkileyecektir. Eşarbım bozuluyor diyenler bunlara dikkat edebilrisiniz. Dikkat etmediğim zamanlarda elim sürekli eşarbıma gidiyor ve düzeltme ihtiyacı hissediyordum.


bej renk ipek eşarp modelleri
bej renk ipek eşarp modelleri
Bej renk ipek eşarplar dediğim gibi yüzü en iyi gösteren en duru gösteren renk tonuna sahip eşarplardır. Duru göstermesi ve direk yüze odak yapması yönünden ben neredeyse her aldığım eşarpta bej tonu olmasına dikkat ediyorum. Özellikle sarışın ve beyaz tenliler için bej renk ipek eşarplar harika.

Bej ipek eşarp modelleri yazımın sonuna geldik. Yazılarımı artık arttırarak farklı güncel konulara da değinmeye karar verdim. 

Beni yeni açtığım instagram hesabımda takip etmek isterseniz: @kadinala

Ala Kadın'dan mutluklar.


bej renk ipek eşarp modelleribej renk ipek eşarp modelleri

bej renk ipek eşarp modelleri

Bej renk ipek eşarp modelleri için sizlere bir çok örnek verdim. Görsellerin üzerine tıklayarak yakından inceleyebilir satın alabilirsiniz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar