Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Temmuz, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Tatil yerimiz Alya Villa Butik Otel

Merhabalar, kimler butik otel seviyor? Biz bu sene tercihimizi Alya Villa Butik Otel olarak kullandık. Aslında bize de giden akrabalardan tavsiye olunca ve fotoğrafları görünce kendimizi orada bulduk.

2016-2017 sonbahar kış modası

Merhabalar bugün size 2016-2017 sonbahar kış modası yani gelecek sezon hakkında bilgiler vereceğim. Bu kış neler moda?2017 tesettür giyim nasıl olacak? gelin bakalım.
216-2017 sonbahar kış modası bize yeni trendlerle birlikte gelecek. 2016 yazı biliyorsunuz ki çok fazla çeşitli modeller çıktı ve kendirini tesettür giyim modası olarak çok geliştirdi. 2016-2017 sonbahar kış sezonunda ise örgü ve trikolar yükselişe geçecek. Örgü elbiseler, örgü etekler, örgü hırkalar ile yeni bir trend bu kış başlayacak.

Anıların kalıcılığı için çakıl taşı boyama

Bugün çakıl taşı boyama ile dekorasyonda renklilik hedefliyorum. Malum tatilde olanlarımız, tatile gidenlerimiz benim gibi tatilden dönenleriniz var ise, oralardan getirdiğiniz büyük çakıl taşlarını boyayarak keyifli zaman geçirebilir ve hatıra olarak saklayabilirsiniz.

Bordo kıyafet kombini nasıl yapılır?

2016 yılının son zamanlarında bordo hakimiyet sürecek. Bordo kıyafet kombini nasıl yapılır? yazımda size bordo renk ile ilgili bilgilendirmeler yapacağım ;)

Tesettür kombinleri yaparken biraz cesaretli olmak gerekiyor. Kesinlikle baştan aşağı bordo şeklinde giyinmemelisiniz. 

Pembe-yeşil dekorasyon ile bahar gibi evler

Merhabalar bugün dekorasyon hakkında da yazı yazmaya başlayarak çeşitliliğimi arttırıyorum ve sizlere daha çok bilgi vermeyi hedefliyorum :)

Bugünkü yazım pembe yeşil dekorasyon ile bahar gibi evler yapma çalışması olsun. Rengarenk evleri kim sevmez değil mi? Vazoda duran bahar dallarını?

Tesettür giyim 2016 yelek modelleri

Merhabalar, bugün size tesettür giyim hakkında 2016 yelek modelleri üzerine yazı yazacağım.

2016 tesettür giyim modasının nasıl hızla geliştiğini, fazla çeşit çıkardığını, çok ileriye gittiğini daha önceki yazılarımda anlatmıştım

Çikolata krizi tuttu: Maia Chocolates

Çikolata krizi tuttu ve kendinizi tatlıya verdiyseniz size harika bir yer önerim var adı: Maia Chocolates

Son çıkan bayan çanta modelleri

Bayan çanta modelleri arasında yer alan bu sezon çıkan rengarenk çantalar ile karşınızdayım :) 

Çengelköy'de alkolsüz mekan: Nar Bahçesi

Alkolsüz mekan önerisi arayanlar Çengelköy'de bulunan Nar Bahçesi adından sıkça söz ettiriyor.

İsmi ne hoş değil mi?

 Mekanın tatlılığı inanılmaz. Bir o kadar lezzetleri de harika. Çok sevdiğim bu mekana sıkça gideceğimden eminim. 

Tesettür giyim pelerinli kap modelleri

Merhaba hanımlar bugün yine 2016 tesettür giyim modasında çok revaşta olan parçalardan pelerinli kap modelleri hakkında yazı yazacağım.

Pelerinli kap modelleri rahatlık açısından çok tercih ediliyor. İncecik kumaşı ile rahat ettiren kap modelleri arasında yer almakta. Benim en çok sevdiğim özelliği şık duruşunun yanı sıra spor bir hava vermesi. İçine giydiğim beyaz t shirt sıkı bir jean benim günümü kurtarıyor. Şık bir yere gidiyorsam altına stiletto, günlük kullanacaksam beyaz spor ayakkabılarımı tercih ediyorum.

Tesettür giyim 2016 tunik modelleri

Tesettür giyim 2016 tunik modelleri geçen seneye göre bir hayli değişti. Bu sene çok yeni modeller piyasaya sürülürken, genelde renkli ve canlı tunikler kullanılıyor.

Sağlıklı mekan önerisi: Soğuk preslenmiş sebze ve meyve suyu için; JÜS

"İçimden hiç yazmak gelmiyordu kaç gündür olan olaylar beni ve bizi çok etkiledi. Allah vatanımızın, milletimizin birliğini bozmasın inşallah. Vatan hainleri Allahın Kahhar ismi ile kahrolsun inşallah. Taslaklarda bulunan yazımı yayınlıyorum"

JÜS; soğuk preslenmiş sebze ve meyve suyu için tam da istediğiniz gibi sağlıklı mekan. 

Sağlıklı beslenme konusunda mekan önerisi arayanlara şiddetle tavsiye edebileceğim bir yer JÜS.

Bilinçli bir hayatı bize sunan JÜS Kurucusu Aylin Ermandetoks ve çiğ yemek üzerine ileri düzey eğitim almış. Bu eğitimi ise JÜS ile taçlandırarak İstanbul'da güzel bir mekan açmış.

İlhamı güneşten aldı! Bu haftanın rengi: Sarı

Tesettür giyimbu haftanın rengini belirledi. Güneşten esinlenerek elde edilen renk sarı oldu. 

Enerjinin yüksek olduğu şu günlerde bu hafta sonunuda sıcak geçireceğiz. 

Beyaz ve sarı renklerin kombini birbirine bu kadar güzel uyarken artık her mevsim kış dahil olmak üzere sıkça kullanılacak. Yani enerji hiç düşmeyecek :) Bizce de düşmesin sarının bize kattığı sıcak enerji, üzerimizde ki kasveti alsın ve daha mutlu, huzurlu ve enerjik yaşayan bayanlar olsun :)

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Merhabalar bu sezon tesettür giyim yeni bir soluk getirdi. Salaş ve pileli  robalı elbise modelleri bu yazı adeta kasıp kavurdu. 

Neredeyse herkesin beğenip giydiği salaş olması ile çok rahat ettirdiği bu elbise modelleri farklı renkleriyle de çok beğeni aldı. Ben en çok mor ve yeşil tonlarını beğendim :).. Şifon krep olması ile de hem günlük hem özel günlerde tercih edilebilir hale geldi. 

İstanbul'da gidilecek yerler- İtalyan lezzeti için: Cappello Caffe

Cappello Caffe İtalyan yemeklerini merak edenler için eşsiz bir yer diyebilirim. Çünkü daha önce böyle bir yer görmedim :) Kendini evinde hissettirme mantığı ile yola çıkan bu güzel yer atmosferi ile büyüledi bizi.

İkindi saatlerinde yolum düştüğünden daha bi güzel göründü sanki. Akşam olduğunda ise keyfime diyecek yoktu burada. Bu güzel mekan nerede derseniz Tuzla Viaport Marina'da büyük ilgi görüyor.

Bir tatlı huzur almaya geldik: Mim Kahve

Merhabalar bugün size bildiğiniz kafelerden farklı bir yer tanıtacağım. Fatih Süleymaniye'de bulunan Mim Kahve beş katlı bir sanat kahvesi. 
İç dekoru beni içeri adım atar atmaz etkisi altına almışken muhteşem İstanbul manzarasına diyecek yok tabi. Huzurlu ve sakin bir ortamı var. Süleymaniye'ye gittiğinizde mutlaka ama mutlaka uğramalısınız. Güzel fotoğraflar çıkartacağınızdan eminim :)Frida Kahlo'ya da benden bir selam çakıverin ;)

Yazın rahatlıkla giyebileceğiniz tesettür kombinleri

Tesettür kombinleri yaparken çoğumuz zorlanırız. Bu yaz bol salaş kıyafetler ön plandayken üstünüzden çıkarmak istemeyeceğiniz yeni modellerde tesettür giyimde yerini aldı.

Ben genelde tuniklerden yanayım ve renk olarak beyaz tercihim. İncecik kumaşlarla yapılan kıyafetler biz tesettürlü hanımları kurtarıyor. Kat kat giyinip fondötenli bir makyajdan uzak durmak gerekir. 

İstanbul'da gezilecek yerler: Kubbe Çikolata

İstanbul'da gezilecek yerler listesinde keyifli ve lezzetli bir mekan önerim var size. Mekan adı: Kubbe Çikolata.

İstanbul'da kadınlara özel havuzlar! Mutlaka bakmalısınız ;)

Tatilin gelmesi ile birlikte tatil yazıları hızla devam ediyor. Bu kez serinletici haber vereyim dedim ve İstanbul'da kadınlara özel havuzlar gündemdeyken bilgilendirmek istedim. 

Keyifli okumalar...

Markaala.com.tr yenilendi :)

Benimde çok beğendiğim yapım aşamasında içinde olduğum markaala.com.tryenilendi. Tesettür giyim üzerine bolca çeşitler yakın bir zamanda uygun fiyata siteye yüklenecek.

Son zamanlarda artan tesettür giyimde fiyatlar çok cep yakarken, bazı siteler var ki gerçekten çok uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler satıyor.

El yapımı çikolata ile çikolataya doydum :)

Merhabalar herkesin bayramını en en en içten dileklerimle kutluyorum. Ülkemizin terör belasından kurtulmasını daha huzurlu mutlu yıllar olmasını diliyorum.

Şimdi çikolata severler, el yapımı çikolata arayanlar için mükemmel bir adres vereceğim. Şu zamana kadar beğendiğim gördüğüm yerleri size tavsiye olarak sunuyorum. Aklınızda kalır, özel günlerinizde gitmek, sevdiğinizi götürmek ya da İstanbul'da gezilecek yerler listesi olarak aklınızda bulunsun isterim ;)

Tesettür giyim bu sezon yeniden doğdu- Siz hangisini beğendiniz?

Merhaba hanımlar tesettür giyim üzerine yazılarıma devam ediyorum. :)

Tesettür giyim yeni sezon baya güzel parçalar çıkardı. Her stile hitap eden parçalar sayesinde insan ne alacağını şaşırdı. Çok pahalı ürünlerde var çok uygun fiyatlı ürünlerde. Zaten tesettürlü bir hanımsanız pahalıya kaçmaya ne gerek var dimi. Bütün olarak davranışlarlada bunu yaşamak gerekir.