Ana içeriğe atla

Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30


Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30
Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30 

Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30 

Merhaba 
Güneş yüzünü göstermeye başladığı şu günlerde cildimde karmadan yağlıya dönük bir hal alıyor. Sivilce ve akne oluşturmayan, parlama yapmayan güneş kremi arayışındaydım ve aradığımı buldum.

 Kimler kullanabilir?
  • Karma ciltler
  • Yağlı ciltler
  • Akneli ciltler 
Sizi Bioderma AKN Mat SPF 30 ile tanıştırayım. Bioderma ürünlerini çok sevdiğim için güneş kremi  arayışında olunca yine bu markaya yöneldim. Benim kullandığım Bioderma güneş kremi nasılmış gelin bakalım.

Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30 


Benim için önemli olan mat güneş kremi olmasıydı. Evet sürdükten sonra çok güzel matlaşıyor.


Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30
Sivilceli ciltler için Bioderma AKN Mat SPF 30 

Bioderma AKN Mat SPF 30 güneş kremi

  • Cildi ağırlaştırmıyor. 
  • Akne ve sivilce oluşumunu engelliyor kesinlikle.
  • Bende de asla akne veya sivilce, hassasiyet oluşturmadı.
  • Dışarıya çıkmadan 15 dakika önce sürüyorum. Eve geldiğimde kızarıklık vs sorun ile karşılaşmamış oluyorum. Güneş alerjim olduğu için çoğu güneş kremini beğenmeyip yarıda bırakmıştım. Ama bu harika.
  • Birçok güneş kremi ciltte beyaz tabaka halinde kalıp vıcık vıcık duruyor. Bioderma AKN güneş kremi kullanırken az miktarda alıp cilde yedirdiğinizde asla yağlı bir görünüm oluşturmuyor.
  • Yeni kullanmaya başladığım elimden düşürmeyeceğim ürün oldu. Özellikle karma ve yağlı ciltler çok sevecek. 
  • Makyaj altına da kullandım herhangi sorun yaşamadım.
  • Kokusu ise normal güneş kremleri gibi.
Dermokozmetika sitesinden aldım. 2 alana bir bedava kampanyası da devam ediyor. 
Uzun süreli matlaştırıcı etkiye sahip güneş kremi arayışındaysanız gönül rahatlığıyla Bioderma AKN mat SPF 30 tavsiye ederim. 
Ala'dan mutluluklar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar