Ana içeriğe atla

Pul detaylı tunik modelleri- Ala Kadın


Pul detaylı tunik modelleri- Ala Kadın
Pul detaylı tunik modelleri

Gün geçmiyor ki tesettür giyim modellerine bir yeni tunik modelleri daha eklenmesin. Gözümü her haftaya açtığımda farklı bir şeyin çıktığını görüyorum. Hele 2016 tesettür giyim baya kendini geliştirdi.

Bu kez size tanıtacağım. 2016 modası içerisinde bulunan pul detayları. Pul detayları o kadar moda ki, çantalarda, kol üstlerinde, ayakkabılarda tüm giyim modellerinde görebiliriz. Pul detaylarının çok meşhur olduğu şu günlerde tabi bunları evde kullananlarda çok. Örneğin pullu kırlentler ne kadar moda. İnstagram'a her baktığımda birinde pul detayı görüyorum. Runner modellerinden masa örtülerine kadar her yerde kısaca pul göreceğiz.


Pul detaylı tunik modelleri- Ala Kadın
Pul detaylı tunik modelleri
Satın almak için: Tunik modelleri

Tesettür giyim tunik modelleri benim yakından takip ettiğim bölüm. Çünkü en çok tunik alıyoruz ve her kıyafete bir pantolonla birlikte uydurabiliyoruz. Önceden daha düz modellerin olduğu, çeşitliliğin olmadığı günlerde diktirip terzilere epey para kazandırıyorduk. Şimdi ucuz tunik modelleri rahatlıkla bulabileceğiniz kadar yakın. 

E çeşitliliğin olduğu bu dönemde bana hangisi yakışır demektende kendimizi alamıyoruz. Şahsen ben sade giyinmeyi sevmiyorum. Düz tunik modeli giysem bile üzerine bir kolye takıyorum. Şimdilerde çıkan pul detaylı tunik modelleri kendinden gösterişli olduğu için üzerine sade şal çok yakışacaktır.

2016 tunik modelleri incelenmeye devam edecek :)

Pul detaylı tunik modelleri yazımın sonuna geldik. Yarın görüşmek üzere

Ala'dan mutluluklar.

Yorumlar

  1. pul detayını ben de seviyorum yaz kış kullanırım ya bir cepte olur ya da yakada falan..

    YanıtlaSil
  2. güzelmişleeer ayzıdaki örnekleer :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar