Ana içeriğe atla

yediden yetmişe herkesin kullandığı bayan sırt çantaları

bayan sırt çantaları
bayan sırt çantaları


Merhabalar bugün size sokakta sıkça gördüğümüz sırt çantalarından ve uygun fiyatlı satış adresinden bahsedeceğim. 

Sırt çanta modelleri farklılaşmaya başlarken kullananların sayısı da bir hayli fazla. yediden yetmişe dediğim ben çok yaşlıda dahi gördüm bu çantaları. Kolay kullanımı ve rahatlık açısından annelerin anne adaylarında tercihi olmuş durumda. 

bayan sırt çantaları
bayan sırt çantaları

Payetli, gold ve bordo renkleri şuan için moda olmuş durumda. Özellikle gold rengi çok tercih ediliyor. Sırt çantaları sportif bir hava çiziyor ve genelimiz spor giyinmeyi çok sevdiğimiz için sokakta da fazlasıyla görüyoruz. Son iki üç senedir yayılmış durumda.
bayan sırt çantaları
bayan sırt çantaları
.
Sırt çantalarının en çok sevdiğim özelliği rahatlığı. Özellikle tek kol ve elde taşınan çanta kullandığımda rahatsız oluyorum. Çünkü benim çantalarımın içi hep dolu doludur. Akşam eve geldiğimde kollarım tek kol çanta ile omuzlarım mahvolurdu.
bayan sırt çantaları
bayan sırt çantaları

Size bir kaç tane örnek gösterdim sırt çantaları modelleri arasında.

Almak ve yakından bakmak isterseniz resmin üzerine tıklayabilirsiniz.

Ala'dan mutluluklar...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar