Ana içeriğe atla

Kürklü kap modeller bu sezona damgasını vurdu

Kürklü kap modeller
Mürdüm kaşe kaban
satın almak için tıklayın

Merhabalar kürklü modeller bu sezona damgasını vurduğuna göre gelsin fotoğraflar diyorum. Yelekten eteğe, etekten kaplara kadar her yerde kürk görmek mümkün.


Kürkler genelde yakalara ve kapşonlara kullanılıyor. Son zamanlarda kürklerden cep görmekte mümkün. Siz dış giyim modellerinde kürk nasıl buluyorsunuz ama benim çok hoşuma gidiyor ve oldukça havalı görüyorum. Tabi sahte kürk olmalı..

Kürklü kap modeller
Yakası kürklü parka
satın almak için tıklayın

Son zamanlarda kürkler kapüşonlu modellerden başlayarak yakalara doğru ilerledi. Spor ve şık olarak farklı modellere eklenen kürklerin şimdilerde erkek versiyonları da çıktı. Erkek dış giyim modellerinde dahi kapüşonlara kürk eklendi. Bu kadar revaşta olacağını, yükselişe geçeceğini beklemezdim doğrusu.


Bayan dış giiym modelleri her hafta yenilenerek farklı modeller piyasaya sürülüyor. Oldukça cırtlak modelleri de hayatımızda görmeye alışmalıyız. 

Size yine birkaç model örnek göstermek istiyorum üzerine tıklayarak satın alabilirsiniz.

Ala'dan mutluluklar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Merhaba hanımlar ben ÂLÂ bir süre kendimi tanıtarak başlayacağım yazılarıma :)
Bugün yazmak istediğim konu ise sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar.

Giyim konusunda bilinçsiz bir şekilde hareket edilmesi sizi olduğunuzdan daha yaşlı ve daha kötü gösterebilir. 

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Merhabalar bu sezon tesettür giyim yeni bir soluk getirdi. Salaş ve pileli  robalı elbise modelleri bu yazı adeta kasıp kavurdu. 

Neredeyse herkesin beğenip giydiği salaş olması ile çok rahat ettirdiği bu elbise modelleri farklı renkleriyle de çok beğeni aldı. Ben en çok mor ve yeşil tonlarını beğendim :).. Şifon krep olması ile de hem günlük hem özel günlerde tercih edilebilir hale geldi. 

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar

Merhaba hanımlar ben ÂLÂ,Marmara Ünv. Moda Tasarım bölümünden mezun olup şu sıralar kendi markam için çalışmalar yapıyorum.

Bazı beğendiğim firmalardan giyim, eşarp, aksesuar beğenerek burada örnekler veriyorum. Beğendiklerinize linkte ekliyorum. O şekilde alabilirsiniz.


Bugünkü yazım ise esmerlere hangi şal ve eşarplar yakışır?