Ana içeriğe atla

En favori yazlık Pınar Şems tunik modelleri

En favori yazlık Pınar Şems tunik modelleri
En favori yazlık Pınar Şems tunik modelleri
Merhaba
Size en favori yazlık tunik modelleri olarak Pınar Şems markasının 3 tunik modelini göstereceğim. 

Bir önceki yazımda abiye modellerinden örnek göstermiştim. 
Okumak isterseniz: Pınar Şems abiye tunik

Yine bugün çok favori olan yazlık Pınar Şems Tunik modelleri örnek göstereceğim. O kadar favori ki şimdilerde vitrinleri süslediler. İlkbahar-yaz koleksiyonu çoktan açıldı.


Pınar Şems Tunik Tül Yelekli

Pınar Şems Tunik Tül Yelekli



Pınar Şems Yelekli Tunik

Pınar Şems markasının en beğenilen ürünlerinden olan tüllü yelek tunik takımı şğphesiz yaz aylarında bizim kurtarıcımız olacaktır. Yeleğin çıkartılıp başka kıyafetlerle uyarlanması veya dışarı çıkarken giyilmesi sebebiyle en çok satılan ürünlerin başında bu ikili takım geliyor. 

Pınar Şems kaliteli bir marka olduğundan tercihler tesettür giyim olunca bu markaya yoğun oluyor. Kumaşı iyi olmayan kıyafetler bizi 1 ay kadar bile götüremeyebiliyor. Önceden bir markanın ismini vermeyeceğim ama daha sonra verebilirim. Kap aldım bir ayda tüylenme yaptı, tifdidi. Bağcık yerinin derileri söküldü. Toplamda bir ayda 4 kez giymişimdir. E madem kötü kumaştan yapıyorsunuz, fahiş fiyatlara vermeyin bari.

Pınar Şems Tunik Mistral

Pınar Şems Tunik Mistral

Pınar Şems Mistral Tunik

 Pınar Şems markasının en sevdiğim tuniği diyebilirim. Ben böyle detaylı kıyafetlere bayılırım. Arkasında pilise detayları ve uçlara eklenen danteller çok şık görüntü oluşturmuş. Dantel biliyorsunuz kıyafetlere ağırlık katıyor. Hem şık hem rahat kombinler seven ben şüphesiz bu modeli çok beğendim. Lila renk biliyorsunuz yaz ayların vazgeçilmesi. Uçuk pembeler, bebe mavileri, lilalar...

Pınar Şems Tunik Afitap

Pınar Şems Tunik Afitap

Pınar Şems Afitap Tunik

Bu sezon çok moda olan motifler şimdilerde Pınar Şems tunik modelleri üzerinde de bulunuyor. Afitap Tunik boy olarak biraz uzun tutularak ve motif eklenince ağır ve çok şık olmuş. Motifler yeterince ve dozunda kullanılmış. Motif renklerine uyarlanan şallar tercih edilebilir. Altına yine kalem pantolon ile harika duracağına eminim. 

Pınar Şems markasının yazlık tunik modelleri içerisinde en beğendiğim 3 tunik modelini sizler için yazdım. Bu tür yazı örnekleri sıkça gelecektir. Beni takip etmeye devam edin ;)

Ürünlerin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz

Beni yeni açtığım instagram hesabımda takip etmek isterseniz: @kadinala

Ala'dan mutluluklar.



KaydetKaydetKaydetKaydet

Yorumlar

  1. Aradakini bende begendim.Kapali değilim ama ara sıra tunik giyiyorum :) güzel bir yazydı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar