Ana içeriğe atla

Tesettür giyim pelerinli kap modelleri


Tesettür giyim pelerinli kap modelleri
Tesettür giyim pelerinli kap modelleri

Merhaba hanımlar bugün yine 2016 tesettür giyim modasında çok revaşta olan parçalardan pelerinli kap modelleri hakkında yazı yazacağım.

Pelerinli kap modelleri rahatlık açısından çok tercih ediliyor. İncecik kumaşı ile rahat ettiren kap modelleri arasında yer almakta. Benim en çok sevdiğim özelliği şık duruşunun yanı sıra spor bir hava vermesi. İçine giydiğim beyaz t shirt sıkı bir jean benim günümü kurtarıyor. Şık bir yere gidiyorsam altına stiletto, günlük kullanacaksam beyaz spor ayakkabılarımı tercih ediyorum.


Tesettür giyim pelerinli kap modelleri
Tesettür giyim pelerinli kap modelleri
Pelerinli kap modeli 134.90 TL
Satın almak için: Pelerinli kap

Benim elim bu yaz hep haki yeşiline kaçıyor. Geçenlerde yine son çıkan parçalardan olan piliseli kap aldım :) Rahatlığı o kadar güzel ki. Kap modelleri tesettürlü veya açık bayanların çok sık baktığı modeller arasında. 

Pelerinli kap modelleri çıkalı epey oldu. Ondan önce pelerinli gömlekler, pelerinli elbiseler çok modaydı. Hatta bu kış pelerinli mantolar kapış kapış gitti. Sezonun son trendlerinde olması sebebiyle modayı takip eden bayanlarımız bilir, pelerinli elbiseler gerçekten çok şık ve asil duruyor. 

Kumaş olarak kap modelleri arasında ben kesinlikle yaz aylarında krep olanı tercih ediyorum. Hem rahat hem duruşu güzel. Öyle oturdum ay kırıştı derdi de kesinlikle yok. 
Tesettür giyim pelerinli kap modelleri
Tesettür giyim pelerinli kap modelleri
Pelerinli kap modeli 134.90 TL
Satın almak için: Pelerinli kap

Dış giyim olarak yazılarım tabi ki devam edecek. Şu sıralar İstanbul'da rüzgarların hafif hafif çıkması ile biraz nefes almış durumdayız. Umarım havalar böyle gider. Zira eriyip gideceğiz.

Tesettür giyim pelerinli kap modelleri hakkında yazımın sonuna gelirken örnekleride sundum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Ala'dan mutluluklar...




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar