Ana içeriğe atla

Son trend sim modası-simli elbise modelleri

Son trend sim modası-simli elbise modelleri
www.markaala.com.tr
Merhaba bir önceki yazımda sim modası olarak simli tunik modelleri hakkında yazı yazmıştım. şimdi ise simli elbise modelleri hakkında yazımı yazacağım. 

Önceki yazımı okumak isterseniz: Simli tunik modelleri


Sim modası her şeyde yerini aldı. Mobilyadan aksesuara, mutfaktan kıyafete kadar abiyede, elbisede, tunikte simler yerini aldı. Simli kırlentler, simli mobilyalar ve simli elbiseler...

Simli elbiseleri en çok özel günlerde sevdim. Kendi özgü modeli ve duruşuyla hem şık ve sade hem özgün duruyor. çok abartıya kaçmadan kombinlemeniz gerekir. Çünkü kumaş yeterince kendini gösteriyor. Fiziğine güvenen bayanların tercih etmesini öneririm. 

İki modeli buraya ekliyorum. Fotoğrafları www.markaala.com.tr sitesinden aldım. İlk model yandan bağlamalı oldukça şık ve zarif model. Diğer model ise biraz daha detaylandırılarak taşla kemer yapılmış. Oda biraz daha şıkır şıkır görünmek isteyenlerin tercihi.
Son trend sim modası-simli elbise modelleri
www.markaala.com.tr

Bana kalırsa ben yandan bağlamalı modeli daha çok bendim. Zarif ve hoş duruyor.

Ala'dan mutluluklar.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar