Ana içeriğe atla

Keşfedilmesi gereken yer: Aziz Cafe-Kahve molası



Keşfedilmeyi bekleyen yer: Aziz Cafe-Kahve molası
Keşfedilmeyi bekleyen yer: Aziz Cafe-Kahve molası

Merhabalar İstanbul'da gidilmesi gereken yerler listesi sıralamamda Aziz Cafe hakkında konuşmak istiyorum.

Özenle seçtiğim listemde yer alan Aziz cafe mutlaka keşfedilmesi gereken yerler arasında. Rotamı ise  Fener-Balat'a çeviriyorum. Yemeğimizi başka bir mekanda yedikten sonra kahve molası için biraz yürüyelim, daha sonra güzel bir mekana girelim dedik.


Keşfedilmeyi bekleyen yer: Aziz Cafe-Kahve molası
Keşfedilmeyi bekleyen yer: Aziz Cafe-Kahve molası

Mistik mekanları ile sizi karşılıyor. Sıcacık sokaklarında ise misafir ediyor Balat. Tarihi sonuna kadar içine çekebileceğiniz sokaklarda gezinebilirsiniz. 

Daha sonra Balat'ta hareketli bir sokağa giriyorum ve karşıma Aziz Cafe çıkıyor. İşte burada keyifli bir mola verelim dedik sevdiceğimle.

Mekan Küba'daki kafelerden esinlenilmiş tepesinde bir çekirge bulunduruyor. İç mekanı nasıl diye sorarsanız, fotoğraflardan da görüleceği üzere buram buram tarih. 

İkramlarına gelecek olursak ben en çok ben en çok havuçlu kekini ve browniesini sevdim. 

Keşfedilmeyi bekleyen yer: Aziz Cafe-Kahve molası
Keşfedilmeyi bekleyen yer: Aziz Cafe-Kahve molası
  • Aziz Cafe 
  • Adres Bilgileri: Balat Mahallesi, Yıldırım Caddesi, No 23, Fatih, İstanbul

Aziz Cafe'ye giderseniz şiddetle havuçlu kekini yemenizi tavsiye ederim. Güzel bir kahve molası sizi bekliyor ;)

Sevgiler ÂLÂ'dan

Yorumlar

  1. harika bir yere benziyor Balat bana çok uzak ama yolum düşerse uğramadan geçmem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle uğramanızı öneririm huzurlu bir yer :)

      Sil
  2. Balat'a gitmek istiyordum paylaşım çok iyi denk geldi, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. balat bayılırıııım sık gideriim :) bi daakine bu kafeye de gideyim. bak, orda, çarşıdaki, arnavut köftecisine de git bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa Ramazan'dan sonra bakayım oralarada çok beğendimmm ben bu ortamları ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar